* wymagana zgoda Zleceniobiorcy
do 4h (+300 zł za każdą, rozpoczętą kolejną godzinę)
Uwaga:
Cena nie obejmuje usług osobowych
* wymagana zgoda Zleceniobiorcy
* tylko (licząc w godzinach) przed umówionym czasem technicznym
(przykładowo: jeśli czas techniczny = 17:00 - 19:00, to 16:00 - 17:00)
Uwaga:
Cena nie obejmuje usług osobowych
* o ile zapis Umowy nie mówi inaczej - za każdą, kolejną rozpoczętą godzinę przebywania w lokalu ponad zakres czasowy wskazany w Umowie
* przedłużenie czasu trwania wydarzenia wymaga zgody event managera wydarzenia
Uwaga:
Do ceny za przedłużenie czasu trwania wydarzenia należy doliczyć cenę za pracowników obsługujących wydarzenie (obligatoryjnie: pracowników ochrony i pracowników sali, DJ'a, Realizatora audio)
* tylko w czasie poprzedzającym wydarzenie, czyli tzw. godzinach technicznych
* wyposażonego w chłodziarkę w standardzie GN
* wyposażonego w 1 gniazdo użytkowe, z zasilaniem max 10A
* WAŻNE: z brakiem możliwości pozostawiania zaopatrzenia własnego od momentu oficjalnego startu wydarzenia - w takim przypadku całe zaopatrzenie zostanie zutylizowane.
* tylko w wyznaczonej przestrzeni parkingowej "City of Stars"
* doba parkingowa jest liczona w godzinach: 17:00 - 16:59
* opłata nie dotyczy pojazdów Organizatora wydarzenia oraz pojazdów Gości Organizatora wydarzenia w czasie trwania usługi;
dla wydarzeń kończących się po północy - do godziny 17:00 dnia kończącego Usługę
* przestrzeń parkingowa jest monitorowana CCTV
* Lokal nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy ani inne przedmioty pozostawione w przestrzeni parkingowej
* selekcja Gości wchodzących do Lokalu w oparciu o Listę Obecności Zleceniodawcy
* reagowanie na bieżąco na wszelkie łamanie regulaminu Lokalu
do 8h (+100 zł za każdą, rozpoczętą kolejną godzinę, za każdego pracownika ochrony; min: 2)
* przygotowywanie drinków i shotów ustalonych i potwierdzonych przez Strony Umowy w formie pisemnej/mailowej
* dbanie o czystość baru i wyposażenia baru
* przygotowanie Zleceniodawcy napojów i alkoholi nieskonsumowanych - w chwili zakończenia wydawki barmańskiej, zgodnie z harmonogramem wydarzenia.
do 8h (+100 zł za każdą, rozpoczętą kolejną godzinę)
* dbanie o zasób czystej zastawy stołowej w przestrzeni konsumpcyjnej (talerze/sztućce/szklanki/kieliszki)
* usuwanie z przestrzeni konsumpcyjnej zastawy brudnej
* uzupełnianie potraw w bemarach/kociołkach - do wyczerpania zapasów lub decyzji Zleceniodawcy
* uzupełnianie środków czystości w przestrzeniach sanitarnych Lokalu
* opróżnianie i usuwanie zawartości koszy na śmieci
* usuwanie zanieczyszczeń płynnych podłóg (z wyłączeniem usuwania zawartości treści żołądkowych)
do 8h (+100 zł za każdą, rozpoczętą kolejną godzinę)
* przyjmowanie rzeczy (okryć wierzchnich) do szatni
* wydawanie żetonów numerowanych
UWAGA:
Wykonywanie obowiązków zgodnie z regulaminem szatni.
do 8h (+100 zł za każdą, rozpoczętą kolejną godzinę)
* podłączanie okablowania sygnałowego dla Dj'ów/Wykonawców/Artystów muzycznych
* realizacja dźwięku (programowanie mixera) podczas soundcheck'u oraz występu właściwego
* demontaż okablowania sygnałowego
do 4h (+200 zł za każdą, rozpoczętą kolejną godzinę)
* montaż dekoracji w akceptowalnych przez Zleceniobiorcę miejscach/punktach
* zmiana ulokowania mebli mobilnych
* podłączanie urządzeń elektrycznych
do 2h (+200 zł za każdą, rozpoczętą kolejną godzinę)
* na czs przemówienia w części oficjalnej wydarzenia Zleceniodawcy
* do 1h
* na czas występu wokalnego
UWAGA:
wymagana usługa "Realizator Audio"
do 4h (+100 zł za każdą, rozpoczątą kolejną godzinę)
* Umieszczenie grafik reklamowych Zleceniodawcy na ekranach Lokalu, zgodnie z wytycznymi Zleceniobiorcy
* Cena za każdy 1 ekran w Lokalu
UWAGA:
grafiki muszą być wysłane max 48h przed startem wydarzenia
* Umieszczenie dywanu filmowego w kolorze czerwonym przed wejściem do budynku (8 m.b. x 2 m. szerokości)
* 2szt wybranej kombinacji cyfrowej
* Ulokowane na scenie
* Wymagana akceptacja Zleceniobiorcy
* stelaż do łuku lub pół-łuku balonowego
* z uchwytami balonowymi
* z balonami Zleceniodawcy
UWAGA:
zakaz umieszczania balonów z konfetti
* do użycia w czasie technicznym poprzedzającym start wydarzenia
* do użycia z balonami Zleceniodawcy
UWAGA:
Pompka nie napełnia balonów gazem CO2
* Oświetlacze architektoniczne LedBar wewnętrzne (100cm)
* W palecie RGB wskazanej przez Zleceniodawcę w korespondencji email
* W lokalizacji wskazanej przez Zleceniodawcę, ale zaakceptowanej przez Zleceniobiorcę
* Ustawiony w bufecie głównym
* do 8 h czasu użycia
* W standardzie GN
* Zasilany energią elektryczna 230V
* W zestawie: 2x wkład GN 1/2 ~60mm
* W cenie zryczałtowany koszt energii elektrycznej
* W cenie serwis (mycie) po wydarzeniu
UWAGA:
+10 zł za każdą, kolejną rozpoczętą godzinę użycia
* Ustawiony w bufecie głównym
* do 8 h czasu użycia
* Z wkładem 8L
* Zasilany energią elektryczna 230V
* W cenie zryczałtowany koszt energii elektrycznej
* W cenie serwis (mycie) po wydarzeniu
UWAGA:
+10 zł za każdą, kolejną rozpoczętą godzinę użycia
* do 8h czasu użycia
* Ustawione w bufecie głównym
* Urządzenia sprawne technicznie (Wymagane podpisane oświadczenie Zleceniodawcy)
* Urządzenia bez jakichkolwiek oznak uszkodzeń instalacji przyłączeniowej
* Max 2.000W poboru energii na 1 urządzenie
* Łącznie max 3 urządzenia
UWAGA:
+50 zł za każdą, kolejną rozpoczętą godzinę użycia
Podane ceny są cenami netto.
Usługi nie wskazane powyżej są wyceniane indywidualnie i wymagają pisemnej lub mailowej akceptacji obu stron.
Usługi wskazane powyżej będą realizowane po pisemnej lub mailowej akceptacji obu stron.