REGULAMIN "CITY OF STARS"

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin został podany do publicznej wiadomości, poprzez umieszczenie go na ogólnodostępnej stronie internetowej Lokalu, pod adresem https://cityofstars.pl/regulamin. Regulamin jest również dostępny w wersji drukowanej, do wglądu, w Lokalu.
  2. Wstęp do Lokalu oznacza akceptację warunków opisanych w niniejszym Regulaminie.
  3. Napoje alkoholowe są podawane jedynie osobom, które ukończyły 18 rok życia.
  4. W Lokalu zainstalowany jest system urządzeń audiowizualnych (nagłośnienie, stroboskopy), które mogą spowodować pogorszenie się lub utratę wzroku lub słuchu. Przebywając w Lokalu Goście przyjmują powyższą informację do wiadomości i przejmują na siebie odpowiedzialność za ewentualny uszczerbek na zdrowiu, spowodowany działaniem w/w urządzeń.
  5. Lokal jest objęty systemem monitoringu audio-video na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa Gości Lokalu.


§2

GODZINY OTWARCIA LOKALU, OPŁATY ZA WSTĘP I REZERWACJE

  1. Lokal jest czynny zgodnie z zamieszczonymi informacjami na drzwiach wejściowych do Lokalu
    oraz „wizytówce Google” Lokalu.
  2. Osoby zarządzające Lokalem mogą wprowadzić inny tryb dostępności lokalu (tryb eventowy).
  3. Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem 733 400 999 lub mailowo pod adresem: info@cityofstars.pl .
  4. Koszt rezerwacji grupowych lub zawierających zamówienie usług konsumpcyjnych – ustalany jest indywidualnie przy składaniu zamówienia.
  5. Rezerwacja wstępna jest ważna zgodnie z ustaleniami.
  6. Potwierdzeniem rezerwacji jest podpisanie umowy wynajęcia Lokalu oraz wpłata zadatku.

 

§3
WSTĘP DO LOKALU

  1. W lokalu mogą przebywać jedynie Osoby, które ukończyły 12 lat.
  2. Samodzielny wstęp do lokalu mają tylko Osoby pełnoletnie.
  3. W przypadku Osób niepełnoletnich (o których mowa w ust.1), mogą one przebywać w lokalu jedynie wraz z Opiekunami prawnymi.
  4. W przypadku event’ów zamkniętych – dopuszcza się obecność Osób niepełnoletnich (min. 16 lat), posiadających wypełnioną przez prawnego Opiekuna zgodę na udział w wydarzeniu (Opiekun prawny może skorzystać z formularza udzielenia zgody na obecność Podopiecznego, dostępnego pod adresem: www.cityofstars.pl/zgoda).
  5. Organizator event’u zamkniętego jest zobowiązany do dostarczenia listy Gości eventu (najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed terminem event’u). Osoby nie uwzględnione na Liście Gości mogą być wpuszczone do lokalu po potwierdzeniu przez Organizatora wydarzenia (dopisani do Listy Gości zaparafowanej przez Organizatora).
  6. Goście event’u zamkniętego zobowiązani są do okazania Pracownikom Ochrony (przy wejściu do Lokalu) dokumentu tożsamości celem weryfikacji.
  7. Odmowa okazania dokumentu tożsamości Pracownikom Ochrony uniemożliwia danej Osobie wstęp do Lokalu.
  8. Przebywać w Lokalu mogą wszystkie Osoby, które wcześniej nie otrzymały zakazu wstępu wydanego przez Właściciela, Ochronę lub Managera Lokalu.
  9. Zakaz pozostawania w Lokalu otrzymują Osoby, które swoim zachowaniem w rażący sposób naruszają niniejszy Regulamin.
  10. Osoby, które otrzymały nakaz opuszczenia lokalu, a mimo to, będą próbowały w nim pozostać – będą wypraszane przez Ochronę lub Obsługę Lokalu, lub w razie potrzeby – stosowne służby.
  11. Z Lokalu wyproszone mogą zostać Osoby:
    • naruszające zasady niniejszego regulaminu;
    • znajdujące się pod wpływem środków odurzających;
    • nietrzeźwe w znacznym stopniu;
    • które swoim zachowaniem narażać mogą bezpieczeństwo innych Gości Lokalu lub pracowników Lokalu;
    • które swoim zachowaniem narażać mogą mienie Lokalu na potencjalne uszkodzenia/straty.

       


§4

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

  1. Lokal jest obiektem monitorowanym.
  2. Obsługa Lokalu może żądać okazania zawartości toreb i plecaków Osób wchodzących do Lokalu.
    Niedostosowanie się do poleceń obsługi może stanowić podstawę do odmowy wpuszczenia Osoby do Lokalu.
  3. Obsługa Lokalu może żądać okazania dowodu tożsamości osoby wchodzącej do Lokalu.
    Odmowa okazania dokumentu tożsamości może stanowić podstawę do odmowy wpuszczenia Osoby do Lokalu.
  4. Obsługa Lokalu może zakazać wstępu do Lokalu jeśli wobec subiektywnej ich oceny Osoba wchodząca do Lokalu stanowić może zagrożenie dla bezpieczeństwa Gości Lokalu / Obsługi Lokalu / Mienia Lokalu,
    w szczególności będąca pod wpływem środków odurzających, w stanie znacznego upojenia alkoholowego, zachowująca się w sposób agresywny lub w stroju znacznie odbiegającym od ustalonego z Organizatorem wydarzenia dress-code’u.
  5. Obsługa Lokalu zastrzega sobie prawo usuwania przedmiotów pozostawionych w miejscach, gdzie mogą one stanowić zagrożenie dla innych Gości, lub mogą uszkodzić mienie znajdujące się w Lokalu.
  6. Obsługa Lokalu może odmówić podania alkoholu osobie nietrzeźwej.
  7. Osoby przebywające w Lokalu są zobowiązane zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu swojemu oraz osób trzecich.
  8. Osoby przebywające w Lokalu są zobowiązane do bezwzględnego zastosowania się do wskazań i poleceń służb porządkowych, Obsługi i Właściciela Lokalu, w szczególności w sytuacjach zagrożenia pożarowego.
  9. Osobom przebywającym w Lokalu zabrania się:
    • zachowania naruszającego ogólnie przyjęte normy społeczne;
    • zachowania się w sposób agresywny, stwarzający zagrożenie dla innych gości Lokalu;
    • wnoszenia do Lokalu i konsumpcji własnego jedzenia oraz napojów alkoholowych i bezalkoholowych (chyba że stanowi to osobne ustalenia);
    • wprowadzania zwierząt do Lokalu;
    • wnoszenia do Lokalu i zażywania środków odurzających;
    • posiadania i wnoszenia ostrych narzędzi i innych przedmiotów, które mogą zagrażać bezpieczeństwu innych osób w Lokalu;
    • posiadania i wnoszenia materiałów pirotechnicznych;
    • zachowań noszących znamiona handlu, akwizycji, promocji i reklamy oraz zbiórek pieniężnych – nie uzgodnionych wcześniej z Właścicielem Lokalu;
    • wykonywania zdjęć lub nagrywania materiału video bez uzgodnienia wcześniej tego faktu z Właścicielem lub Managerem Lokalu.

       10. Na terenie „Centrum Biznesowego Fort” obowiązuje zakaz używania materiałów pirotechnicznych oraz spożywania wszelkich napojów poza miejscem do tego wyznaczonym.
       11. Wszelkie materiały ogniotwórcze (świeczki / race tortowe) mogą być uruchamiane jedynie przez obsługę lokalu. 
       12. Osoby nieprzestrzegające zasad bezpieczeństwa zostaną wyproszone z Lokalu i jeśli sytuacja będzie tego wymagała, przekazane odpowiednim służbom.


§5
ZDJĘCIA I REJESTRACJA VIDEO WYDARZEŃ W LOKALU

  1. Lokal zatrudnia fotografów i operatorów kamer do rejestracji wybranych wydarzeń otwartych.
  2. O ile osoba przebywająca w Lokalu wyraźnie tego nie zastrzeże, przebywanie w Lokalu podczas wydarzeń otwartych jest tożsame z wyrażeniem zgody na bycie fotografowanym i nagrywanym.
  3. Materiał zdjęciowy i filmowy zarejestrowany podczas wydarzeń w Lokalu, będzie wykorzystywany do celów promocyjnych Lokalu i w pierwszej kolejności publikowany na oficjalnych kanałach społecznościowych Lokalu. Aby uzyskać informacje na temat wszystkich miejsc publikacji wybranego materiału, należy skierować zapytanie na adres e-mail: info@cityofstars.pl.


§6

ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA I KARNA

  1. Właściciel, Obsługa i Ochrona Lokalu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione czy zagubione przez Gości w Lokalu.
  2. Każdorazowe wykroczenie o znamionach przestępstwa i aktów wandalizmu zgłaszane będzie stosownym służbom. Jednocześnie w przypadku sprawców powyższych aktów będzie miał zastosowanie zakaz wstępu do Lokalu.
  3. Za zniszczenia mienia Lokalu, osoby które się tego dopuściły ponoszą odpowiedzialność materialną i karną.


§7
OPŁATY I ZASADY DODATKOWE

  1. W Lokalu obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Naruszenie tego zakazu stanowi podstawę do opłaty dodatkowej w wysokości: 1.000,00 złotych.
  2. W Lokalu obowiązuje zakaz uruchamiania wyrzutni konfetti oraz balonów z konfetti. Naruszenie tego zakazu stanowi podstawę do opłaty dodatkowej w wysokości: 1.000,00 złotych.
  3. Oferta nie obejmuje niestandardowego sprzątania Lokalu (w szczególności usuwania treści zawartości żołądka Zleceniodawcy lub Gości Zleceniodawcy).
    W przypadku wystąpienia takiego zdarzenia,  zostanie doliczona opłata dodatkowa w wysokości 500,00 złotych za każde zdarzenie.
  4. Zleceniodawca zobowiązuje się do zapłaty za zniszczone mienie zgodnie z poniższym cennikiem.
kliknij tu, aby zobaczyć szczegóły:

§8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Parkowanie pojazdów Organizatora oraz Gości Organizatora jest możliwe jedynie w wyznaczonych miejscach, zgodnie z zasadami obowiązującymi na terenie „Centrum Biznesowego Fort” i powszechnie dostępnym regulaminem parkowania.
  2. Zleceniodawca wynajmujący przestrzeń eventową na wydarzenie zamknięte zobowiązuje się do uregulowania zapłaty za wszelkie opłaty dodatkowe ujęte w paragrafie 7 niniejszego regulaminu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia przekazania Zleceniodawcy stosownej faktury pro-forma, dostarczonej droga mailową na adres wskazany w Umowie.
  3. Spory w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie w pierwszym szczeblu rozstrzygać będzie Manager Lokalu. W przypadku braku możliwości porozumienia stron sporu, stronom przysługuje dochodzenie praw na drodze postępowania Sądowego.
  4. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy.
  5. Lokal nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone na mieniu Gości lub na osobie Gości w Lokalu oraz na terenie przyległym do Lokalu.
  6. Skargi i wnioski będą rozpatrywane jedynie, po przedłożeniu ich w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną (na adres email: info@cityofstars.pl).


§9
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO, informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest „Craftspot Agnieszka Kacprzyńska” z siedzibą w Warszawie przy ul. Modlińskiej 310/312 lok.7.